I går och idag tisdag

Hej vänner 

Det här vädret dödar mig 😒
Jag blir trött och tröttare och tröttast !!!!

Mörkt på morgonen  , mörkt på Dan och vet ni ?
 Det e mörkt på kvällen 

Usch 

Men julen piggar upp litegrann
Vi har mysigt här hemma och vi ser fram emot julafton 

I går tisdag var vi på jobbet ( FT) inne i stan 
Vi promenerade runt i Gamla Stan och var på julmarknaden och vi åt lunch på restaurang Michelangelo 

Gott 

Vi fick ingen riktig julkänslan dock i det gråa vädret.
Men gamla stan har sin charm ändå 👊 

(null)

(null)

(null)

När vi var färdiga i gamla stan så promenerade vi in mot stan , sergel och Drottninggatan  blev målet 


(null)

Jag letade efter en ny jacka för min gamla vinterjacka var helt slut , den har hängt med de sista 5 åren och i går hittade jag en ny 

En grå Everest jack , varm och go 

(null)



TACK SKATT ❤️

När jag kom hem från stan så var jag tvungen att vänta in H för jag ville låna bilen 

Vid 16.30-19.30 vart det KP uppdrag , min brukare ville åka till Farsta och julhandla 

När vi lämnade Farsta och åkte mot västerhaninge så vart det värsta vädret , kol mörkt och spö regn 
Fan va läskigt det var att köra 🚙🚙

Men jag kom hem ok   Hahaha 

I dag har jag varit på jobbet ,  på posten och så var jag på ett möte 😁

Nu är kl 13.30 och jag är redan hemma 
Skönt 

Nu ska jag laga en potatis gratäng och steka burgare 
i kväll blir det förhoppningsvis lugnt 

Kommande veckor : 

Jobb och jobb 😂😂
Sen nästa helg är det
Lördag : glöggparty 
Söndag: adventsmys här med lite folk och KP uppdrag 

Helg 15-16
Zappa kommer den 13/12
Handla julklappar 
Hem till Pamela 

Helg 22-23
Jobb
Julförberedelserna 
Uppesittarkväll den 23:e hemma hos MOS 

Sen är det julafton 

I mellandagarna ska vi försöka åka till mamma och den 30/12-1/1 ( 2 nätter) bor vi på Skavsta hotell
Mysigt 

Hela julen kommer säga Swisha lainen

Nä nu ska jag starta med middagen och tända ljus 

All kärlek

Maria 

(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0