Kvällsryck

Nu på kvällen fick jag ett ryck och började gå igenom mina garderober 

Jag tycker inte jag har några kläder längre , eller rättare sagt, jag har 3 garderober med kläder men inget jag trivs i just nu 

Innan jag började med körkortet så gick jag 1.3 mil om dagen 
och mådde bra av det men sen vart det fokus på körkort i 2 veckor så då la jag ner promenaderna
 ( hann inte) 
Och nu har jag fått min hälsporre så det blir inte så mycket promenader och då stiger kg på vågen och allt gott man vräker i sig nu runt jul gör sitt till så kläderna  sitter inget bra 
Jaja 

Få se om jag hittar lite kläder på mellandagsrean 

Kattis , jag fick ihop en påse till dig ❤️


När jag var klar med mina garderober så rensade jag Hennings stora garderob och snyggade till där inne 
Vi rensade bort minst 10 tröjor
Snyggt blev det 


När jag var klar med det så gjorde jag max lön och sen gick in på mitt jobb Mail men där var det lugnt 


Nu ska jag hoppa ner i sängen och lyssna på talbok och sova 

Kram på er // IA 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0