Min söndag

Min söndag har innehållit det mesta 

Bilvård, jobb, handling , matlagning, serier, familjen 

På morgonen tog jag min bil ( brorsans ) och åkte ner till Statoil och dammsög den , det behövdes verkligen 
Jag hittade en hel del spännande under Sätena 
Grus , godispapper, mc Donalds påsar, burkar , banan skal mm

Jag tömde mattorna , dammsög och torkade sätena lite 
Det blev renare än det var men skulle behöva göra en omgång till😂
Jag köpte en doft gran ( såklart ) det måste dofta gott i min bil 
Haha 
När jag var klar så åkte jag och hämtade min brukare och sen åkte vi ner till Tyresta by och tog en långpromenad på 7 km 
Mysigt 

(null)

(null)

(null)

När vi var klara där så körde jag hem henne och sen åkte jag och hämtade max och Olivia för handling 

(null)

(null)

(null)

Sen körde jag hem dom till sig och åkte vidare hem för att laga middag och vid 16 tiden kom dom tillbaka hit och lekte och åt middag , just precis nu kom jag hem efter att kört hem dom igen 

Fy vilket väder !!!   det vart svårt att köra i modden 
Hoppas jag får ut bilen från parkeringen i morgon när jag ska till jobbet . 

Nu ska jag plocka undan och sätta på en diskmaskinen 
Sen ska jag ta hundarna innan dusch😀

Tror jag suttit max 2 timmar totalt i dag sen kl 6.
Huga  huga 

Kram på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0