Sista klapparna


Tjo 

Jaaaa
Sista klapparna är klara och vi känner oss nöjda

I dag kändes det tungt att åka till Farsta , jag känner mig hängig och jävulskt ont i halsen  men med lite piller så går det mesta  ....

I dag åkte Henning med Olivia . Sandra och Jennifer i en bil och jag tog min bil med grabbarna till Farsta 

Vi var i Farsta 10 min innan öppning och det var tillsammans med 100.000 andra julhandlare

Herregud 
🤭
Allt  flöt på bra , Olivia tyckte det var lite jobbigt men hon är sjuk så det e förståligt , men hon är samtidigt en rastlös tös som inte kan sitta still hemma 😇 så hon fick haka med ❤️

Vi hade gjort en plan på vad vi skulle köpa så för oss flöt det på bra , 

Vi åt lunch i Farsta

Alla grabbarna plus Olivia åt på burger king och vi tjejer åt på kina restaurangen 

Vi delade på oss så alla viljor gick igenom👍

Sen vart det lite mer shopping efter lunch och sen körde vi hem alla 

Kalle och Henning åkte hem och slog in julklapparna och jag åkte till Ica och hämtade grishjärtan och åkte förbi jobbet och lämnade en sak . 

Vi skulle på kalas / fest i dag hos Kia & Rickard för  att fira deras 18 åring mackan men vi vill inte smitta alla nu innan jul och nyår😤
Grattis mackan 


(null)


När jag kom hem så hoppade vi i våra pyjamaser och somnade på soffan 

Nu bakar vi en leverpastej i ugnen 

(null)

Alla klappar inslagna / vi är nöjda med årets presenter


(null)

Svärföräldrarna var förbi med en present till Olivia och en julblomma till oss //  
tack bästa Gun och Jörn ❤️

Morgondagens planer:

Tvätta
Städa 
Martin & servera 
Rulla köttbullar 
Henning ska göra grishjärtan 
Göra en kaka till uppersittarkvällen
Kl. 18 ska vi vara hos  max och Sandra 
När vi kommer hemma på kvällen så ska vi förbereda det sista inför julaftons morgonen då gänget kommer hit .

Julafton: vi firar allihopa på förmiddagen, vid 13-14 tiden åker max och Sandra vidare till Sandras familj och jag, Henning och Kalle myser vidare med film och julmat i soffan 👊
Längtar 

Jag önskar er en underbar jul med mycket kärlek 

Love IA 🎅🏻🎅🏻🎅🏻











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0