Torsdag

Hej 

Torsdag kväll 

Jobb i dag och sen har jag faktiskt tagit det lugn 

Jag gjorde en smarrig och saftig lasagne  till middag 

I dag har Henning julbord med jobbet på teater båten 

Asså jag är så avis på allt skoj dom gör med jobbet 
För 2 veckor sen var dom på kryssning  men det är jag inte avis på ( hatar kryssningar )  men allt annat dom får göra 

Vår fest , höst fest, resor, julbord ,femkamp. Skjutningar,  grillningar på fredagar  mm mm 

Och jag hade gärna gått med  på julbord på restaurang 
Lyx de lux 👊👊 😂😂

Här hemma är det lugna gatan 
Nu är det plattan i mattan fredag - Söndag 
Så jag  njuter av lugnet 

I går på max jobb så hade hans tomte  ( tomtning) lagt fram en tomteluva till honom och skrivit en lapp att han måste ha den varje dag på jobbet fram till jul 
Men det hade han inte 😂😂 så i dag låg det en ny lapp från hans tomte 

(null)

Hahaha  jag tycker det här är roligare än max ! 

Nä nu ska jag ta en rejäl dusch med hårinpackning , rakning, skrubb. 

All kärlek från mig 

// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0