Burr / 13 minus ❄️

Hej alla goa 😀

Jag har det gott hos mamma men vi har det  så jäkla Kallt , går knappt att gå ut med hundarna ! 
13 minus men det blåser tjuvjävligt och hela fejset domnar bort !! 

Jag har sovit så skönt i natt , jag somnade vid 22.30 och vaknade 6 , gick ut med hundarna och sen somnade jag om till 9 ! 

I dag har jag hjälp mamma med lite städning och vi har pratat om mammas uppväxt , mammas liv , mammas män , mina och mammas mor och far fädrar , adresser där mamma och jag bott på 
Väldigt intressant 

Återkommer om detta i ett annat längre inlägg !! 

I går åt vi ju kåldolmar och i dag blir det räkor och tillbehör 
Fina Emelie kommer hit också ( mammas kompis / fd.kollega 
Mysigt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Önskar er en fin tisdag / Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0