Gynning design

Tjo 
Hur mår ni ?
Jag själv är fortfarande hängig och har ont i halsen ( vänster sida) men men ! 


Jag älskar gynnings design 
Jag har hennes mobilskal och jag skulle vilja ha hennes gröna brickbord men i går släpptes fler nyheter och 1:a på min önskelista är nu hennes dusch draperi 
Vill ha .....

(null)

I dag är det fredag 
Jag ska ha hela gänget här hemma på middag i kväll 
Det blir Enchiladas och chokladpudding med grädde till efterrätt 

I dag kl 15.15 ska Kalle operera sina tår
 ( förhoppningsvis båda )
Han har ju och har länge haft stora problem med blödande nageltrång så i eftermiddag är det dags 
H följer med Kalle på operationen 
Sen när dom kommer hem blir det middag & mys 

Jag önskar er alla en fin helg // M 
Ses senare .....❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0