Helg

Fredag och helg , fast jag jobbar på söndag såklart 

I dag var jag på jobbet en snabbis för att lämna post och hälsa Kia, thea och Sandra välkomna till villan 

Sen tog jag en promenad hem för att lämna Sune och jäklar vilket härligt väder 
Ååååå solen värmde och fåglarna kvittrade 😀 me like 

Sen vart det tandläkaren x 2 
Först jag och sen följde jag med Kalle till sin tandis , han spände överkäken och allt såg bra ut ! 

Sen mötte jag upp H och handlade och där sprack min månads budget 
Jag trodde pengarna skulle räcka minst en vecka till men det sprack i dag 🤥🤥

Till lunch/middag vart det burgare 

(null)

I kvälll har vi spånat på massa roliga saker som händer framöver inkl semestern 
Spännande 

Nä nu ska jag umgås lite med familjen 
Tjo 
M ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0