Kygo äger

Fy fan vaaaaaa bra 
Vilken kväll i går ....
Kygos konsert på globen var så maxad 
Vi som gick var 
Max
Kalle
Jag
Linus
Emma
Jennifer 
Madde
Lova 
Sandra var saknad men Olivia är alldeles för mammig för att kunna lämnas bort så lova
Fick köpa Sandras biljett 

Konserten var den bästa jag varit på 
Han slog allesso med hästlängder 
Låt efter låt vart mer och mer maxad
Bra sångare 
Allt var bara sååååå bra 
Det jag älskar med kygo är ju att han blandar allt 
Piano, flygel, stråkar, sångare, synt, trummor, 

Här kommer lite bilder 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Innan konserten var vi uppe hos max och Sandra , Sandras syrra Jennifer fixade mitt och max hår , vi körde flätor 

(null)

(null)

(null)

      Jennifer                Lova 

(null)

         Fjant                 Linus 
(null)

(null)

          Hahaha   Emma sötis 
(null)

             Köer in och säkerhetskontroller 

(null)

         Älsklingar , vi har så kul ihop 

(null)

       Bild lånad från Amandas snap  
( en blogg vän ) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

    Tack kygo för en oförglömlig kväll och tack alla andra som var med - GRYMT ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0