Måndag check ✔️

Hej 
Precis kollat farmen och borstat tänderna 
Kom hem vid 17.30 tiden efter jobb och kp 

Nu har jag ett kp kvar denna vecka och det är på torsdag 

En bra dag på jobbet , kul att jobba med Kia några dagar och så fick vi god lunch som hon hade lagat i går 
Thaimat 
Mums 

(null)

   Fin besök av soya , en ungdoms hund 


(null)

(null)

 Man möttes av vackra blommor på bordet i morse 
Vårfina tulpaner 

I morgon ska vi till Ikea och handla till jobbet 

Dop:
Olivia ska ju döpas den 7/4 och Kalle ska bli gudfar till Olivia 
Och för att han ska kunna bli det så måste Kalle också döpas 
Hm.....
Sagt och gjort 
Nu är kalles dop bokat , det blir söndag den 25/2 

Jag själv döpte mig samtidigt som max döptes 
Alltså 1992 , 23 år gammal ....  i högalidskyrkan på Södermalm 

Det är alltså aldrig försent att döpas 😂👍

Nä nu ska jag vänta in Stockholms poliserna 
Får ej missas 

Kram och god natt 
M ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0