Måndag morgon

I går kväll var jag på en snabbtitt hemma hos max och Sandra för att få träffa Olivia och bonus på det var att Sandras pappa sandor och hans fru Jossan plus deras killar var där 

Så himla kul att träffa dom 😀

Älskade fina Jossan , det känns som jag känt Jossan i massa år trots att vi bara har träffats ett fåtal ggr 
Om Jossan bodde nära mig så är det en tjej jag skulle hänga med ofta
Så himla gullig , äkta, härlig , snygg , glad och fin på alla sätt ❤️

Kul i allafall att träffa dom en snabbis och vi kommer ses snart igen ( på Olivias dop) 

(null)

(null)

    Mys & bus på golvet ❤️

     Maten här hemma i går vart så god 

(null)

        Smutt 

Min frukost just nu består av Wasa frukost , leverpastej och smörgåsgurka 

(null)

Fick en morgon snap av max och Olivia 
Olivia har verkligen vuxit , stora tjejen 

(null)

 Strax ska jag pulsa i snön mot jobbet , vi har sjukt mycket snö och Kallt , det bara vräker ner !
Hoppas SJ sköter sig nu och att tågen går som det ska idag 
Mitt tåg mot Flen går 15.15 

Önskar er en fin måndag / Maria 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack detsamma fina, härliga, gulliga Maria för dom fina orden🤗🙏❤️ blir rörd😌 Kul att ses! Fast jag är svår att få till en träff med🙈😘 ska bli lite bättre på det☺️❤️ Kämpar och jobbar med mig själv.❤️
Och Olivia, gulliga söta goa Olivia!🙏😍 Så stor hon börjar bli, roligt!👏❤️ Och vilka fina och härliga föräldrar hon har!😘❤️
Ha det så bra hos din mamma Maria, mys!❤️ Kram

Svar: ❤️kram❤️
Ia None

2018-02-26 @ 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0