Min helg

Nu är jag hemma , vilken helg och vart tog den vägen ?

I går var en sån där dag då det kom besök efter besök här hemma 
Kul 
Men på kvällskvisten var jag slut som artist och kraschade på soffan 
Vi satte på filmen DET / IT 
Vilket jävla skit , vi stängde av efter 25 minuter 
Inte min typ av skräckfilm

Vid 22 tiden fick jag ont i magjäveln igen och fick springa på toa med diarré och kramper 
Vettefan vad det är men jävligt jobbigt 

Det är nästan så att man får skippa att äta 😡😡😡

Det vart en hel del toabesök innan jag somnade 😕

jag vaknade kl 3.30 av att det var ett jävla liv i porten 
Polack jävlarna på 7:an slog sönder våran port igen 
Henning var galen och slängde ut den stora polacken som Slog sönder rutan 
( han var över 2 m lång) 
H stoppade honom 3 ggr för att komma in i porten och varje gång så tog fyllot en promenad och försökte komma in igen 
3:e gången ringde vi polisen och berättade vad han gjort och att han tar en sväng på gården och kommer strax tillbaka 

Då säger snuten 
- ring igen när han är tillbaka 

Men vafan ska vi binda fast han tills polisen  kommer då 
😡
Vi har 2 ingångar till vår port och tillslut kom han in bakvägen och åkte upp på plan 7 

På 7:an bor det typ 7-10 polacker och det sups jämt och på helgerna blir det fylleslag och bråk och kraschade rutor 
Nu tog vi kort på han som gjorde det och vi har anmält det till jouren och förvaltaren 

(null)

Henning sopade upp allt glas för Sunes skull och jag ringde jouren för vi får så jäkla kallt i lgh inne hos oss när glaset e trasigt 
Så dom la en provisorisk platta 

Jag somnade om mellan 4.30-7.30 

Sen vart det jobb ( kp uppdrag) 
Hon ville kolla i butiker och fika 

Sen kom Annicka ( syrran) och Henning och hämtade mig i Haninge och vi hjälpte syrran att köpa en ny tv , hon hittade en på Elgiganten 👍

När vi var klara där så åkte jag till max och Sandra och hämtade Olivia och Henning hjälpe syrran med tv:n 
Max och Sandra frågade om vi ville ha Olivia  en liten stund och självklart ville vi det ❤️

         Sötnöt

(null)

      Myser med farfar ❤️
(null)

(null)

                     Vår docka 

Den 7/4 ska Olivia döpas ( mysigt ) 

Nu ska vi äta lite ( vågar jag) 
Sen dusch och farmen 

// all kärlek 
Maria 💙💙💙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0