Skratta eller gråta

Go kväll 

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta 

Vid 12 tiden skulle jag ta en promenad med Sune för jag hade inte varit ute med honom Sen i fredags 

Vad händer då??

Jag ramlar såklart

Suck 

Slog i knät ordentligt och gjorde illa handflatorna  
Jag började grina 

Nu känner jag att det räcker 

Det är fan något hela tiden 

Först fot jäveln innan Spanien 
Sen förkylningen som Sitter i 
Magen
Knät 


Luften gick ur mig 

🆘

Just nu känns det som om hela min kropp e knas 
känner mig tom och energi lös och jag kan inte riktigt ta på det 
Klimakteriet ???? 😂😂😂

I kväll ska jag lägga mig tidigt och hoppas jag är piggare i morgon 
Just nu bråkar magen och jag är illamående 
Jag har ätit en rostad macka och lite sparrissoppa 
Tänkte äta lite mer soppa innan sängdax 
Jag får inte ens i mig cola zero 
Jag har druckit en sen i går och dom som känner mig skulle gissa att något e knas då 😂😂😂
Cola zero torsk de lux 

Nu vill jag bara få vara frisk och få massa energi och bli stark 

annars da 

Hämtade en ny madrass till vår säng i dag 
Vi får ju testa nya madrasser hur mycket vi vill i 3 månader 
Så i dag åkte vi och hämtade en ny hårdare med Resår i stället för skum 
Min kommer på Torsdag 
Eftersom butiken strulat så fick vi 2 huvudkuddar i present som Plåster på såren 
Dom kostade 800 kr st så 1600 kr var besväret värt 
Tack för det !! 

Snart soppa och farmen sen natt natt 
// Maria ❤️

Hoppas eran helg varit fin 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0