2/1-18

Måste öva på att skriva 2018 
Därav datum i rubriken 
😂😂😂
Hur mår ni så här på nya året ? 

I dag har jag jobbat 
Fick massa gjort på jobbet inkl städning och rensning av kylskåp mm
Fakturorna / kvitton check 

När jag kom hem så ställde jag mig och lagade en stor pytt på den sista lagade julskinkan 
( har fortfarande en stor julskinka kvar ) 
Mycket fix med potatis lök skinka och allt ska ju stekas mm
Sen gjorde jag en stor kastrull med löksås , i morgon blir det fläsk med löksås 

Jag pantade alla burkar från kalles fest 
Det var bara 60 burkar 
👍👍👍😂
Sen handlade jag lite  och nu myser vi bara i soffan 

I morgon ska jag på pedikyr, jag fick pedikyr av max i julklapp 😀

Ville bara kika in och säga hej 

Go kväll // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0