Dag 7 onsdag

Hej igen ❤️

Nu är det eftermiddag dag 7 onsdag 
Vi har bokat en natt på ett lägenhetshotell nere i LC - los cristianos 
Vi bor ca 10 min promenad avstånd från stranden 
När vi var inne på trivago så vet vi nu inte om vi bokat på 2 ställen för vi har fått 2 mail från olika boenden 
Henning satt och klicka i morse 
Och 2 datum i dag och i morgon ?? 
Vi ska kolla upp det sen 
I såfall blir vi här nere tills på fredag men möter då kanske upp Kia och dom Här nere i morgon 

(null)

    Vi bor på summerland apartments 

(null)

   Mysigt ställe och lgh har allt , det ända vi saknar är en brödrost 

I dag mellan 12-15 låg vi på stranden och nu är vi hemma och ska vila lite 

Vi åt frukost på vårat stammis hak, dom har en jättegod ost & skink omelett 

(null)


(null)

(null)

När vi kom tillbaka tog vi en öl ( igen ) vid hotell poolen och nu är vi uppe igen 

(null)

Nä nu ska jag vila en stund 
Puss på er 
Jag har 2 dagar kvar som jag kan njuta av solen 
Vi far hem tidigt lördag morgon 

Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0