K9

Tänkte berätta lite om hundstallet vi besökte på Teneriffa 
Det var ett räddningstall/ hundstall  för övergivna hundar 

K9 

Kia hade hittat dom på nätet för hon letade efter en kompis till Bella 
Stället låg långt upp i bergen och vi följde med upp och hämtade deras nya kille på fredagen den 19/1  ( gizmo) som sen fick namnet Batman av familjen gron 
Det var en gripande historia och det var många slitna fina hundar som satt där i burar och väntade på att få ett hem ! 
Om jag kunde skulle jag tagit hem allihopa 
Det man vet om Batman var att någon bara bundit honom utanför K9 på natten och inte lämnat några uppgifter så Kia och stallet vet inget om honom 
Dom gissade på att Batman var ca 6 år i ålder och jag tippar på 4 år 
Han var lite rädd och osäker men han anpassade sig bra på bara några dagar 👊👊
Det ska bli kul att följa hans framgång där hemma , han kommer få det bra ❤️

Jag gick med i K9 hemsida på FB 
Man kan bidra med en liten slant då och då 
Här kommer några bilder från deras sida och en bild på Kia, Sandra och thea när vi åkte och hämtade honom 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Jag tycker det var väldigt fint av Kia med familj att tänka på dessa hundar och mysigt för Bella med en kompis!

Jag vart förälskad i den här lilla söta killen, jag  saknar honom !!
Smeknamnet vart pissnisse 😂😂

// love Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0