Måndag

Hej finingar ❤️

Måndag i dag och första arbetsdagen efter semestern
Och min förkylning kom som ett brev på posten 😡
I går kväll så började det klia och värka långt ner i bröstet , och i morse var jag hängig, hostig och nu rinner snoret 
Usch 
Så jävla jobbigt 
Jag har jobbat ändå men hållt mig mest på kontoret 

Henning kom och hämtade mig vid 15 tiden, jag orkade inte promenera hem idag 

Nu har jag tagit coccilana ( vet ej stavning)  Henning blir galen på min hosta så jag vart sur och sa 
- vad fan ska jag göra, låsa in mig i ett rum 😂😂
Han menade inte att bli sur , sa att det är mer irriterande så jag var tvungen att ta hostmedicin nu 

Nu ligger jag i soffan med massage kudden 

Hörs senare eller i morgon 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0