Ready for takeoff ✈️

Hej 
I dag sticker vi från Sverige ✈️

Nu på morgonen har jag fixat lite småjobb, planering & mail 

Jag har gjort lite mer mat till Kalle för vi hade massa kokt potatis som låg i kylen så det blev stekt potatis , falukorv och ägg 

(null)

Vi har varit i centrum och gjort lite ärenden 
Packningen är klar förutom smink? Nessesär ?

Jag har städat och vattnat mina orkidéer 

Nu ska jag vila lite och sen ta en skön dusch och raka ben mm. 

Jag kommer blogga från Teneriffa dag för dag 😀
Jag döper inläggen till dag 1 dag 2 osv så tänk på att scrolla ner om ni vill vara med från början 

Nu kör vi !!!! 

Kram på er 
Och till mina grabbar , Sandra, Sune och Olivia 
Jag älskar er mest av allt ❤️
Och Annica , tack snälla för hjälpen med Sune ❤️



Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Ha en underbar resa!😎☀️🍹🌴Kram🌸

Svar: Tack
Ia None

2018-01-18 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0