Soooool

Hej fina ni !

Hur har ni det ?

Jag njuter av kylan och sooooolen 
Blir 100 procent lyckligare 😀

I dag är det oxo första dagen jag fått lite reslust ✈️
Mysigt att snart åka i väg till vänner och värmen

Oj vad jag ska njuta 

Sola, promenera , hoppas vi hittar någon marknad, dricka öl , samtala och njuta 
En och en annan fest 
Kanske gå ut och dansa en kväll , för det var 100 år sen 

I dag tog jag en sväng ner till ängen med killarna 
Jag tog en fin snap bild och sen skulle jag ta den där perfekta bilden på hundarna men då dog telefonen av kylan 
Surt , killarna ( zappa & Sune ) hade satt sig så fint bredvid varann 

(null)

I kväll kommer familjen Höglund / Bogren över  och hämtar zappa 
I morgon är det jobb som vanligt igen 
2 kp uppdrag i veckan och massa annat 
På lördag ska vi på kalas i Vega 
Mysigt 

Fullspäckade dagar tills vi åker ✈️✈️✈️

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0