Teneriffa dag 5 & 6

Hej 
Nu är jag människa igen 
Det vart en hård party kväll när Kia fyllde år 

Vi firade ju henne på morgonen som ni såg 
Sen skiljdes vi alla åt 
Jag åkte till Stranden 
Kia med familj åkte och shoppade 
Henning åkte och spelade golf 

Sen sågs vi alla hemma hos dom och runt 16 tiden så tog vi bilen i ca 20 min till en restaurang som Hette Leos 
Det var ett jätte mysigt ställe som dom har som ett stammis ställe och maten jag åt var bland det godaste jag ätit 
Snitzel Gordon blue 
Och personalen var Supertrevliga 

(null)

     Jag  vid  strandbaren 

(null)

              Henning på golfbanan 

(null)

(null)

     Mamma !!  Här åt jag räkorna i vitlök 

(null)

(null)

     Kia  &  rickards mamma Anette 

(null)

(null)

      Leos 

(null)

           Asså kolla min snitzel 

När vi var klara där åkte vi tillbaka hem för att göra oss iordning för en party kväll 

Vi var egentligen helt färdiga och tänkte kasta in handduken men vi krigade på och tog taxi in till stan , det tog inte lång tid innan vi kom in i 2:a andningen 
Där vart det bar efter bar och dom bästa
Ställena var lava och papagayo 🍾🕺🏻🍾

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Sen spårade det ur Hahaha 
Discon och nattklubbar 
Nerlurade på  stripställen , horhus
Jag måste ju erkänna att det var riktigt saggit på det sista ställena och jag kände mig riktigt obehaglig men nu har man sett sånt skit oxo 
Blääää 
🍾👊😂😂😂
Sen vart det efterfest hos Kia och helt plötsligt var kl 14.00 dag 6 ( tisdag) 
Då tvärdog vi i 3 timmar mellan 15-18
Och sen gick vi upp och duschade och gick och åt 
Sen somnade vi och vaknade i dag !! Dag 7 
( onsdag)  nu har vi sovit nästan 11 timmar 
Utvilade och nyktra 😂😂😂 i dag och inte ens sugen på en öl 
Varför göra allt med måtta när vi 45-50 åringar kan parta hårt 😂😂

I dag ska jag och Henning ha lite egentid 
❤️

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0