Teneriffa

Hej 
Sitter och har lunch på jobbet , jag e så grymt trött just nu och det måste bero på det gråa trista vädret och det där jävla regnet 


Om ca 14 dagar åker jag till Teneriffa , den 18/1
Jag hoppas för allt i världen att vi får sol då annars går jag och hänger mig 😂😂

Längtar såklart dit men jag har inte alls samma känsla i kroppen som när man ska på typ charter semester
Känns konstigt att bo hemma hos någon utomlands så många dagar 

Vi ska ju hem till våra vänner och min chef som har köpt hus i Spanien , ska bli skoj att träffa hela familjen Gron 😀
Men vi kommer göra lite egna utflykter själva såklart och H ska spela lite golf 
En och en annan servesas blir det nog oxo 🍺

Ja ja 
Här sitter jag och drömmer mig bort 
Dags att börja jobba igen 
Tack för mig // IA ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0