Ett dygn i Vaxholm

Hej 

Nu har vi haft ett dygn i Vaxholm 
Vi kom ut till brorsan och Sussie vid 9.30 ( lördag) 
Och åkte hem 9 i morse 

Vi skulle egentligen ha stannat 2 dygn men dels ville max hem 
Och Henning ville hem och se golf ( final i dag ) 
Och sen har Kenneth och Sussie en miljard saker på Olivia nivå så hon gick bananas så det vart lite jobbigt för oss att slappna av 

Men dygnet var mysigt 

Vi chillade och bäddade mm när vi kom 
Sen åkte vi och handlade och max övningskörde 

Vi åt lunch 
Zhoritzo med bröd innan vi gick ner och badade i havet , familj plus hundar & ungar 

Efter bad gick vi hem och gjorde några drinkar och bara babblade 

Vid 16 tiden kom Kia , thea och Nellan ( kias barnbarn) ut till oss 
Dom stannande några timmar och dom gick med oss ner till hamnen och käkade middag 

Det vart burgare för dom flesta men jag och Kia tog köttbullar med mos 🍴

Vi satt inte så länge utan gick vidare för att köpa glass 


Efter middagen så fick jag matkoma delux 

Kia stannade en stund efter middagen och jag tror kl var runt 20 när dom åkte hemåt  , då plockade jag lite och sen tog jag en dusch innan alla kröp ner i soffan och satte på en serie ,  
MEN 
Vi tittade på ett avsnitt sen somnade alla😂👍

Natten var sådär 

Supertrackad av en fluga 😂😂 mobbning 

Jag har vaknat 1000 gånger och 04.18  gav jag upp och gick ut med hundarna 
Sen låg jag och drog mig i soffan tills Sandra och Olivia gick upp kl 6 . 

Ett mysigt men stressigt dygn 

Nu är vi hemma 

Nu är mina 3 sista dagarna på semester bara mina 
Inga planer 
Bara göra det jag vill 

Här nere kommer en bildbomb 

(null)

(null)

Kia och thea köpte en jättefin present till Olivia 
Precis vad hon älskar 
Bebisar och bada 

En docka med badkar ( klockrent ) 
Tack 


(null)

Goda drinkar 

(null)

I hamnen för glass stop 


(null)

(null)

Fina Nellan 

(null)

Olivia öppnar sitt paket 

(null)

Mina  älsklingar  max & Sandra 

(null)

Glass e gott 


(null)

Max , Nellan , Thea  och fina Kia 


(null)

Bad i havet 


(null)

(null)

Min älskling 

(null)

Badar i zinkbaljan 


(null)

(null)

(null)

Svalkande dopp 


(null)

Det har inte regnat , vi har duschat blommor plus altanen 


 Nu ska jag äta lite 
Puss på er alla ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0