Kristallsjukan

Hej 

Här kommer bilder från de senaste dagarna 

Det har varit raman en hel del och i fredags var vi med vänner på kina och åt middag och drack en del , vid 23 tiden gick vi hem till oss och drack några groggar 
Vi kom väl i säng strax efter 4 och vaknade duktigt bakis kl 9 
Men sen somnade jag om och vid 11 så vaknade jag av att jag inte kunde röra nacken igen , 
hela rummet snurrade , jag kunde inte gå , spydde hela lördagen och mådde skit
Tyvärr är det inte mycket bättre i dag söndag men i dag trotsar jag yrseln och håller mig i väggarna , när jag gick ut med Sune i morse så trodde säkert grannarna jag var packat 
Jag vinglar till 

Ja ja 
Detta är 2:a gången detta drabbar mig och det är otäckt 
Man har ingen kontroll på sin kropp

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ovan  :  raman 

Nedan ; fredags middagen 

(null)

Middag med  :

Kia & Thea plus kias mamma 
Anders och hans nya tjej Tina 
Jag och Henning 

(null)

(null)

Hemma hos oss på natten 

Tack alla för en mysig kväll och grattis Dahlman ❤️

Ha en fin söndag // M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0