Måndag 2/7

Hej 

Ny månad och i morgon äntligen åker vi till Spanien 
Den helgen som var har aldrig kännts  så lång 😂😂

Jag har sovit sämst i natt , ett jävla billarm stod och tjöt hela natten plus att våra nya grannars ungar för liv på natten 

Vi har sån jävla otur med grannar , dom som flyttade in förra helgen är spanjorer 
( från Barcelona ) 
Dom är supertrevliga MEN de har 3 barn och barnen är uppe och springer på nätterna plus att dom har 2 hundar 

3 nätter sen förra helgen har jag vaknat av spring runt 00-00.30 

Vilka jävla ungar är uppe så sent i 5-7 års åldern ? 

Mina barn sov senast 21 i den åldern 
Ja ja 

Dom får hålla på ett tag men fortsätter det vid skolstart så får jag börja gnälla igen 😡

I morse vid 10 var jag på pedikyr 
Så himla skönt och killen som hjälpte mig var grym 

(null)

Eftersom jag har vitt glitter på fingrarna så valde jag lite mildare vitt glitter på tårna 
Nu är fötterna baby lena 

Efter fötterna var klara  så mötte jag inger för en lunch och sen vart det apotek och handling 
Sen vidare hem för att tvätta och packa 

Nu är det mesta klart , det är bara lite hygien prylar som ska ner i morgon 
✈️✈️

(null)

Nu ska jag tvätta klart , sen hem till MOS och säga hej då och krama Olivia 

Sen ska jag hem till syrran och lämna hundsaker , Sune är nyduschad  ➕ har  nyklippta klor och är borstad , han är tjusig inför sin semester i 2 v hos Annicka 

Jag lämnar killarna kl 8 i morgon bitti och 8.30 ska jag träffa Annelie en snabbis i hennes skönhetssalong , hon ska hjälpa mig med en sak 👍

Vid 11.30 tiden rullar vi mot Arlanda , vi vill ha minst 3 timmar där för middag och taxfree 

Från i morgon 3/7 uppdaterar jag mest på snap chat 

Iahoglund

Lägg till om ni vill följa där men jag kommer lägga upp på bloggen oxo eftersom jag brukar sitta en stund på balkongen på eftermiddagen 

Den som lever få se 

Hej då alla blogg vänner 
Och hej alla LC och Teneriffa vänner 

// all kärlek 
Maria 



Kommentarer
Postat av: Susse

Ha de så jätte bra på semestern o njut ordentligt!!!

2018-07-02 @ 20:54:12
Postat av: Anonym

Måndag 3/7 ? Nu blev jag förvirrad hahaha. Trodde det va tisdag idag :D Ha en skön semester.

2018-07-03 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0