Onsdag

Hej vackra 
Fullt upp i dag 

På förmiddagen vart det fix hemma och hundarna 
Vid 11.15 promenerade jag till jobbet , jag jobbade 12-14.30 
Kul att träffa alla igen ( kollegor och ungdomar) 

Henning kom och hämtade mig och så åkte vi och köpte glass 

Jag har :
Städat
Handlat
Betalat räkningarna
Kollat på serier
Lagat enchiladas till middag 
Sagt upp 2 kanaler plus Nextory ( talbok ) så nästa månad så slipper vi räkningar på 400 kr ( skönt) 
5 hundpromenader 

Nu är kl 22.44 och det e dags att sova 

(null)

 Min middag i kväll 🍴

I morgon blir det jobb
På fredag ska jag fixa naglarna , jobba någon timme på fm och på kvällen blir det middag med vänner 

// M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0