Sammanfattning sen i tisdags

Hej vänner 
Kl är 21.13 och jag har krypit ner i sängen 
Jag är helt slut 
Full rulle precis hela dagen 

Vaknade 7 
Upp och fixade 
Ordnade picnic 
Städade
Vattnade 

Kl 9.30 kom Olivia och hon hämtades vid 18 tiden 

Max och Sandra hade haft det superskoj 

Men vi börjar från tisdagen : 
Flygresan gick ok , vart nojig 2 ggr då planet betedde sig konstigt ( så flygrädd) 
Berättar en annan gång 

Vi kom hem från Arlanda ca 16.00

(null)

Då började min hjärna sätta igång / 
Stress och manin kickade igång rejält 
Hämtade hem hundarna 
Började plocka med allting 
Klippte gräset och fixade altanen 
Slängde massa blommor
Dammsög balkongen mm

Henning sa till mig flera ggr att ta det lugnt 

Jag höll på tills jag stupade i säng sent på kvällen 

Onsdagen : 
Upp 6.00
Packade upp alla väskor , sorterade i högar 
Det vart 13 tvättmaskiner jag körde på fm , 
Tvättade till 11.00
Sen storhandling
Gjorde en stor pastasallad 
Vid 12.30 kom max , Sandra , Olivia och senare syrran 
Alla hängde och käkade här 
( mysigt att se alla igen) 
När dom gick på kvällen så fortsatte jag städa & plocka ( helt galen) 
Höll på tills jag stupade 


Torsdagen: 
Upp 6.00
Packade för bad plus picknick 
Kl 9 åkte vi och hämta max för övningskörning
Sen åkte vi och badade på sweizerbadet

Vi badade till 13.00 

(null)

Haha  tokfia  ❤️❤️😂

(null)

(null)

(null)

När vi var klara där så körde max hem sen åkte jag hem och stekte 70 pannkakor 
Sen kom inger och kaj  ( kaj fyllde år) så vi åt pannkakor och surrade massa skit 

När dom gått körde jag på igen och avslutade kvällen med ett avsnitt Six 


Fredagen: (idag ) 

Olivia har varit här och vi var på raman och badade 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Superfint i raman och vattnet var jätteskönt 

Vi promenerade hem för lunch och bus 
Vid 15 somnade Olivia och när hon vaknade gick vi till parken 

(null)

(null)

(null)

Hahaha kolla Olivias sommar knän 
Hon kröp omkring som en krigare i gruset i parken 


(null)

Bus och lek 

(null)

(null)

(null)

Trött tjej 


(null)

Så mycket energi ❤️

När lillgrodan åkte hem så hade jag tvättstugan och så packade jag om för i morgon bitti åker vi alla ut till Vaxholm 

Sen blev det promenad med hundarna och middag 
Och nu är jag typ dödstrött 


Här har ni lite av mina senaste dagar 
Har knappt skrivit ut hälften , detta var i stora drag 

(null)

Handling av varor och mer hundgodis 
Det går åt en hel del 🐕🐕

Nä nu måste jag duna 

Kram på er alla // M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0