Tacksam

Hej 

Tänkte köra lite kvälls surr ❤️

Nu är semestern över ( nästan) ska ta några dagar med min mamma också . 

Jag har som sagt varit ledig 3 v och 2 dagar och jag är otroligt tacksam för dessa veckor 🤗

Jag är så tacksam över vädret , vi har haft vackert väder sen 5/5 och i dag var det 30 grader 
Bästa sommaren som jag kan minnas någonsin och det ser ut att fortsätta 
Jag kommer boka in mycket bad med ungdomarna på jobbet 😁☀️☀️ de kommande veckorna ’ 

Jag är tacksam att min syrra kunde passa Sune i 2 veckor 
Tack ❤️


Semestern: 
Vi åkte nästan direkt till Teneriffa ( 2v ) och sen har vi haft sista veckan här hemma . 

(null)

Min extra  Spanska familj ❤️

Den sista veckan förutom i söndags har varit helt galna med bokade saker men bara roliga saker såklart 
Mycket familjetid eftersom dom har varit saknade de 2 veckorna vi var borta ! 

Jag kom in i min maniska period när jag kom hem från resan  ( 4 dagar)  och det var länge sen , då går jag ju på högvarv tills jag stupar men i lördags landade jag men då blir jag helt slut efter hahaha
  ( galet) 

Jag har vaknat mellan 4-6 varje morgon och somnar  ca 22 på kvällarna ..  pensionärs tider 

Semestern har varit jättelyckad men aj aj vad pengar det har gått 
Sparkontot / semester kontot  är totalt tömt 
Nu är det dags att börja spara till nästa resa 

(null)

(null)

Att resa och umgås med dom jag älskar gör mig gott

(null)

(null)

Nu ska jag ta sista kvällspromenaden med mina killar innan natten 

Zappa har varit hos mig 16 dagar denna sommar och jag vet inte riktigt när han åker hem men han är en familjemedlem och han mår fint här hemma med Sune 
Dom e bra kompisar ❤️


Jag börjar kl 12 i morgon så det blir mjukstart med mina kollegor Kia & Kattis 🤟🤟
Personalmöte 

God natt alla vackra 😍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0