Evanette

Hej godingar 
Oj vad jag har stökat i dag 

Jag började morgonen med en promenad , sen hann jag bara hem och duscha och äta frukost innan vi skulle hämta Sandra & max ! 

Dom ville hänga med oss till Farsta , jag åkte dit för att leta bikini 
Och oj vad jag hittade många fina bikinis 

Butiken ligger i Farsta centrum och hette 
Evanette 

Jag valde först denna bikini och denna färg nedan 

(null)

Men ändrade mig , Henning kom till prov hytten med en färg och modell jag gillade bättre

Se nedan 

(null)

(null)

(null)

 Va tycks ?  Jag e sjukt nöjd 

Efter Farsta var vi i kolatorp och köpte skor till Olivia , Sandra hade hittat lära gå skor på en loppis sida 
Kostade 399 tror jag men hon fick dom För 30 kr 

Sen åkte vi till maxi och sen vidare hem 

Max och Olivia är sjuka men dom ville ändå hänga med❤️

Hemma har jag klippt gräs , vattnat , rensat ogräs , möblerat om på plätten och myst 

(null)

(null)

(null)

Hahaha  Henning sköter om vår fina ros 🌹🌹
I kväll är det tvättstugan och Six 

All kärlek 
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0