Förlust

Hej och god söndag morgon 

 
I natt har jag sovit gott
Jag somnade 23 och vaknade 6.30 
Jag minns inte när jag sov så länge sist ! 6.30 är en grym sovmorgon 👍

I dag blir det jobb, jag ska åka 10.15 

Matchen igår ???
Jag blev Så besviken ,,,

För det första så tycker jag det borde ha blivit straff för Sverige i början av matchen , 
Och sen var det 2 måltillfällen Sverige hade som
Dom borde ha satt 
Sen tror jag vi skulle ha vunnit om Guidetti hade satts in tidigare 
Och hur i hela helvete kan vi släppa in bollen när matchen nästan är slut 😡

Ja ja 
Vi har ny chans mot Mexico på onsdag 
Go go 

(null)

(null)

(null)

Vi var bjudna hem till max & Sandra 

Jag , Henning , Carina ( Sandras mamma) Jennifer
 ( Sandras syrra) max, Olivia och Sandra var på plats 
Vi hade lite knytis 
Tyvärr var Madde ( Sandras andra syrra) och Kalle på annat håll ❤️
Tack för i går❤️

Nä nu dusch 

Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Såå himla tråkigt verkligen!!

Svar: ❤️
Ia None

2018-06-24 @ 12:40:11
URL: http://nouw.com/emmaengstroms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0