Fredag

Hej sötisar 

Fredag och lugnt 

Jag har jobbat på förmiddagen och tagit postbox på eftermiddagen då vi gjorde en utflykt för att äta glass
Min obligatoriska polka och blåbärs glass 🍦

I dag har jag faktiskt tagit det lite lugnt 
Jag satt i 2.1/2 timme i solstolen och läste och  njöt 

Jag tillagade en bacon omelett för första gången på 49 år i dag ...
Här hemma är det nämligen Henning som basar över omeletterna 

Min vart lite bränd men ändå ok , men nästa kommer bli bättre 😀😀😃

(null)

3 paket bacon , 12 ägg och en skvätt mjölk 
Kryddor 
Salt & god men inte så vacker 


I dag har Haninge barnen tagit studenten 
Herregud 👍
Vilket liv det har varit i dag med alla studentflak 
Mysigt , jag förstår deras glädje 

Det är 1 år sen Kalle tog studenten 
Jag minns den dagen med  glädje , lyckotårar och kärlek 
Grattis alla ungdomar till studenten i år ! 

Vi har tagit beslut om morgondagen och turen till trosas marknad

Vi hoppar det ..
Vi sparar pengarna till semestern 
Det går ju en del pengar  med bensin , shopping och lunch till trosa
Ett vuxet beslut 😀😀

Vi ska försöka vara sparsamma till semestern men vi får se hur det går med det 😂😂

Ena stunden sa vi att vi tar det chill och sparar pengar 
Den andra stunden letade vi hotell till midsommar men det var fullt ( som tur var ) hahaha
Vi skulle ju spara ????

Vi ville bo på Bohmans 

Nä nu ska jag göra mig klar för natten , dusch och Borsta tänderna 

God natt // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0