Gameday

Hej och god onsdag morgon ! 

Senaste dagarna har jag känt av halsen och i morse var halsjäveln tjock 
Suck 
2 arbetsdagar kvar 
Bara att kämpa 

I dag är det ödesmatch mellan Mexico och Sverige 
Vi måste vinna med ett mål 
Heja heja 
Jag hoppas och tror på Sverige 🇸🇪🇸🇪

Jag kommer ha öppet på jobbet för våra ungdomar som vill se VM matchen  (14-19) 
En VM kväll i blå gult tecken 

Vi tänkte bjuda på lite smörgåsar och snacks 

Det ska bli mysigt 

Jag måste förbi affären och köpa alvedon, kanjang och vitlök 😂😂


Jag önskar er en fin onsdag // Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Håller tummarna för Sverige! :D

Svar: ❤️
Ia None

2018-06-27 @ 12:47:16
URL: http://nouw.com/emmaengstroms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0