Lördag 30/6

Hej vackra blogg vänner ❤️

I dag har jag inte suttit en minut typ 
Vid 8.30 gick vi hem till max och Sandra 
Henning hjälpte Max med hans data rum , dom satte upp hans coola Nanoliafe ( vet ej stavning) 
Coola lampor som ändrar färg vid kommando 
Sen satte han upp en gardinstång i deras sovrum 

Jag busade med Olivia så länge och surrade med Sandra 

(null)

(null)

Lilla älsklingen , på eftermiddagen skulle Lill familjen åka till Skansen . (MOS) 

När vi var klara där så åkte vi till Haninge c 

Där bytte vi saker och lämnade tbx saker , jag fick en ring av Henning och vi åt på subway 

Sen åkte vi till port 73 och sen vidare till länna och Jysk 
Där köpte jag en ny tvätt ställning för min gamla var så trasig 
125 kr för en stor 👍👍

Efter det besökte vi ÖB och en blomsteraffär 

När vi kom hem så började jag med middagen och sen tvättstugan 
Jag tvättade upp alla kalles nya sängkläder och filtarna så nu doftar allt sköljmedel av vanilj 

Vid 14.30 tiden kom Sussie  och tuva över och lämnade zappa 
Han ska bo hos mig från den 30/6-3/7 sen från den 17/7-28/7 
Jag fick en sen födelsedags present av Kenneth & Sussie för vi sågs inte den 6/6 
( dom hade inte behövt) 

Gissa vad?

Jag fick en vacker Mateus  skål fylld med jordgubbar 
Gud så fin //  tack 

Syrran kom oro förbi en snabbis för att säga hej till Sussie och tuva 

Nu Kom jag precis in efter en promenad med hundarna och strax är jag klar i tvättstugan 

Gissa om jag e slut  hahaha 

Sprungit sen 7 i morse , nästan 10.1/2 timme på språng 
😂😂😂😂

(null)

(null)

(null)


Kolla solrosen nedan , den var så fin och stod på max och Sandras vardagsrumsbord 

(null)


Nedan tänkte jag visa ett av kalles nya bäddsätt 

I vår familj kan vi inte sova i påslakan och lakan i bomull utan vi vill ha bomulls satin 
( lite diagnos känsliga ) 
Men påslakanet ni ser nedan är snäppet mjukare 
Och finare än satin och var så klart lite dyrare men herregud vilken kvalite 
(Jag vill oxo ha ) 
Det är baby mjukt och jätte sval kvalite 

(null)

(null)

Det är rutigt på en sida och randigt på det andra 

Det andra sättet han valde var bomulls satin och var storrandigt med 2 olika gråa nyanser 

👍👍👍👍👍

Det är kul att han köper fina saker och är mån om rummet och sitt yttre när det gäller hygien och kläder 
Heja Kalle lilleman höglund 

❤️❤️❤️❤️

Jag har alltid uppskattat helger men denna helg känns i vägen 
Jag vill att den ska vara över så det blir tisdag någongång hahaha 😂😂😂

All kärlek 
M ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0