Midsommardagen

En orolig natt 

Jag har så jäkla svårt att sova när lilleman är ute 
Jag är så jäkla orolig att det ska hända honom något 
Det är inget trevligt klimat där ute  och Kalle är så godtrogen 

Jag vaknade kl 02 att Kalle kom hem men då bytte han bara kläder och drog vidare , efter det kunde jag inte sova , sen kom han vid 04.30 och då somnade jag om en stund 
Alltid hönsmamma 

Skönt annars att vakna fräsch i dag 
Ingen alkohol i går såklart 

Jag har precis tagit en promenad på 6 km 
Skönt 

I dag blir det chill och såklart 
VM match 
Sverige - Tyskland kl 20.00 

Sune hatar fotboll lika mycket som åskan 
Han blir jätte stressad och nervös så vi får köra utan ljud nästan 
Men man har ju ögon 
😂😂
Stackars Sune 

(null)

(null)

Heja   Heja 💛💙💛💙

Hoppas ni får en fin dag // M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0