Onsdag 20:e

I dag börjar ruskvädret och det ser ut att hålla på till söndag 

Höst igen 😂😂

Haha 
Jag känner mig inte jättestressad över det för vi ska inte ha någon midsommarfest ute i år 

Kalle ska på en stor fest i tungelsta , det är hans bästa kompis föräldrar som har fest och dom
Är festprissar så det blir nog skoj men dom brukar ha stora party tält så dom klarar nog regnet ☔️

Max och Sandra har det lite oklart vad dom ska på ms 

Vad ska ni göra ?

Om 13 dagar flyger vi till Teneriffa och denna gång ska jag ha packning för 14 dagar 
Haha herregud 

Vad ska man prioritera ??

Min stora resväska brukar vara full när vi reser
 7 dagar 
Och denna gång vill jag ha lite plats när vi flyger hem för det finns mycket billigt i Spanien 
Och jag vill köpa något till Annicka och Inger 
Och lite fint till oss & barnen 
Jomalauta.....

Jag har börjat köpa lite hem till Kia och tjejerna men jag måste packa mitt först och kolla vikten 

Näst sista resan blev det 500 kr  för övervikt 😂😂

(null)

Sist ville Kia & tjejerna ha ;
Kaviar
Dipp
Taco mix 
Såser
Kaffe
Godis 

Så kör på typ samma 👍

En  bra dag på jobbet , i morgon blir det jobb på morgonen 
Jag ska hämta och lämna paket osv 

Sen ledig till söndag / myyys 

Söndag KP uppdrag 

Ha det bäst 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0