Onsdag och VM match

Hej finingar 

I dag är det torsdag och jag borde vara asglad för det är 5 timmar kvar till min semester 
Men självklart har jag blivit dålig som jag skrev i går 

As ont i halsen och orkeslös 

I går kväll när vi hade game night på jobbet så intog jag ett antal värktabletter för att orka kvällen  
 och vilken kväll det blev !! 🇸🇪🇸🇪
Tyvärr avbokade 6 st men vi var 9 st som
Kollade när Sverige krossade Mexico , stämningen var bra och vi åt massa gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Som sagt 
Idag är det torsdag och jag ska strax gå mot jobbet 
Jag är klar med det mesta men ska göra en sista koll  och sen säger jag  bye  bye 

Ha en fin Torsdag // M ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0