Söndag, jobb & våfflor

Hej 

Nu är den här helgen slut 
Den har varit magisk med massa mys med min familj 

I dag jobbade jag på fm 
8.30-13.30 
Vi var på Ikea och det är nog första gången som jag är på Ikea och inte köper något 
Det var svårt kan jag lova men nu är min månads budget förbrukad 
😂😂

Efter Ikea så gjorde jag 2 ärenden i Haninge C och så köpte jag våfflor , jordgubbar och grädde 

Jag bjöd över M,O.S  plus syrran på lite våffel mys 
Och bad för Olivia 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu på kvällen åt vi upp resterna på block maten från i går och kollade klart på säsong 1 på serien 
SIX 
Så jävla bra ....
Grymma navy seals 👍👍

Ny jobb vecka igen med FT & KP 

Slit & släp //  Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0