Söndag

Äntligen söndag 
Haha 
Vilket jävla skämt 

Vem tycker om söndagar när man vet att det är 6 jobb dagar som väntar och då älskar jag ändå mitt jobb 😂😂😂

KP och jobb denna vecka och i morgon kommer vår 1:a sommarjobbare 


I dag har vi haft en mysig söndag 
Promenad , fin besök av lilla familjen  ( MOS) 
Fika 

(null)

Samtal & skratt på plätten 

Pyssel hemma 

2 avsnitt av Six 

Ägg orgie i dag : 

2 ägg och fincrisp till frukost 
2 ägg och kaviar macka till lunch 
Bacon omelett till middag ( ägg ) 

(null)

 Mums , jag har fått noja på ägg 

Vi köpte 30 ägg i går på maxi och dom är slut nu , 
Vi gjorde en omelett nu på 17 ägg men då är det 6 stora portioner ( matlåda ) 
Insane.....

Annars da: 
16 dagar kvar till avresa och 11 dagar kvar till ledighet 

Kia och döttrarna var nere i Los Cristianos i dag för en promenad och middag och då passade dom på att titta vart vi ska bo och vi bor alldeles perfekt , mitt i smeten vid strandpromenaden och nära vårat ölstop och lunch ställe 
Och tydligen har vi en bra restaurang bredvid oss som Kia och barnen rekommenderade 

Här är 2 bilder som kom i dag 
Snap :

(null)

Vårat lägenhetshotell , balkong mot havet 

Sms: 

(null)

Restaurangen som ligger 30 SEK från vårt hotell 

Va bra vi har det med en kompis som rekar lite innan vi anländer 👍💪👍💪

Nu kollar vi matchen Tyskland - Mexico 
Mexico leder och jag håller på dom såklart 

Ha det bäst 

All kärlek 
Maria ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0