Tisdag

En bra dag

Jobb / KP uppdrag 
Nu är jag klar med KP uppdragen för ett tag  och kör igång  igen v. 31 
Semester från dom uppdragen alltså 💪💪tjoho 

Jag håller på att beta av min to do list innan resan och i dag blev Sune klar 
All hans mat / godis mm är inhandlat och packat till syrran 
Mat, dental stix, frolic och bajspåsar 
Plus medicin/försäkringspapper och filt etc 

(null)


(null)

Skönt 👍💪

Nu kollar jag Danmarks match , i kväll blir det lugnt 
I morgon jobbar jag eftermiddag  / kväll 
Vi ska kolla matchen med ungdomarna på jobbet 
VM kväll 🇸🇪🇸🇪🇸🇪 goal
Nu håller vi alla tummar vi har att Sverige går Vidare 


Nä nu säger jag hej för i dag 
// Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0