25:e & sommartid

Hej 

Kom hem för en stund sen , vart ute och flängt hela dan ! 

Vi började morgonen med att hämta max, Olivia och Sandra för att åka till Martin & servera 
Där vill man bara gå bananas 
Vi köpte pannkakor, panerade kycklingbitar och lite annat smått 

(null)

(null)

(null)

Max och Sandra köpte saker  till dopet och lite annat för 1600 👏🏻

Våran tjej var på ett strålande humör , det vart lite kyligt i kylrummen så hon fick låna farfar hennings adidas mössa 

(null)

(null)

Vi pratade och tog på allt i butiken 😂😂

Vi hade köpt 2 saker till Olivia 
En dress
Go bananas 

(null)

(null)

Sen hittade jag en dunväst från zara  på loppisen i går 
30 kr 
Så himla söt 

(null)

(null)

När vi var klara med M & S så åkte vi hem och hämtade Kalle och körde honom till Eskilskyrkan för dopsamtal 

(null)
 Kalle fick en skön prästinna ( finska) som hette Christina 
Samtalet pågick 1 timme och medans vi väntade så åkte vi till kolatorp och gick en promenad med Sune , sessan åkte hem i går !

Vi njöt av solen och vårkänslorna 
6 plus idag och sol.

(null)

(null)

(null)

När vi var klara med allt detta så åkte jag till jobbet , handlade och kollade villan 

Nu är jag hemma igen 
Och den här helgen är snart slut 
Herregud , vart tog helgen vägen ? 

Jag avslutar inlägget med det sötaste och finaste jag vet ❤️

(null)

(null)

    Farmors & farfars docka ❤️

All kärlek till er // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0