Fredag 9/3

Hej godingar 
Äntligen Fredag 😀
 
Bättre sent än aldrig 
Jobbade i går torsdag på FT 
Sen hem 2 timmar innan jag gick på intro passet på nya jobbet 
Jag jobbade 17-00 
Kom hem 00.15 och tog en dusch  och sen tog det ett tag att varva ner men somnade runt 02 och vid 6.30 i morse ringde klockan , intro pass nr  2 började 8.45-12.20 
Nu är jag klar med intro och ska jobba själv från och med nu 

I morgon ska jag jobba långpass / sovjour 
Jag går på 17  till söndag kl 12.20 
Sen efter det passet har jag kp på söndag kväll , det blir inte mycket ledigt denna helg 

Nu är jag nyduschad och ska bara njuta 

Vi åt precis köp pizza ( fryst ) 
Grandiosa extra allt 
Visuvio och kebab 
Tycker faktiskt dom är skit goda 

(null)

 I kväll blir det en favorit i repris 
Hennings goda club sandwich 

Vad ska ni göra i helgen ??? 

I dag efter jobbpasset vart det lite handling och FT fix , snälla Rickard körde hem våra varor nu när inte H kan köra bil 

Tack Rickardo😀

Puss på er ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0