Min dag

Hej 

En ganska bra fredag förutom att vi har fått magsjuka på jobbet , jag har haft telefon kontakt med den som är sjuk för att veta att allt e ok ! 
Undviker att åka in om jag verkligen inte behöver 🤮

Vi har varit och handlat och gjort vår favorit gryta med fläskfilé och bacon 

Vi har tittat på 1:a avsnittet av Alex 
På 3:an 

Vi har promenerat 

Jag har köpt påskris 

jag har lagt om Hennings op sår , det ser fint ut 

Vi har flyttat ihop i dag , vi är för första gången folkbokförda på samma adress efter så lång tid / inte en dag försent
Nu återstår bara giftemål men vi vill ha det lite speciellt om vi nu ändå ska slå till så det är en kostnads fråga , men om några år kanske ??😂😂😂

(null)

  Påskris 

(null)

    Op sår 

(null)

  Vår älskling 🐸❤️

 Nu ska jag mumsa lite dill dipp och dill dipp

All kärlek / Maria 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt!😍Grattis till er Maria och Henning😘 Kram

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2018-03-16 @ 19:56:30
Postat av: Jossan

Härligt!😍Grattis till er Maria och Henning😘 Kram

2018-03-16 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0