Morsans huvudvärk

Hej 

Jobb i dag x 2 
FT och KP 
Men i morse vaknade jag upp med världens huvudvärk och den har blivit värre och värre 
Det värker i axlar , skuldror , nacke och huvudet 
Jag har tagit ease, paraflex och Naproxen och det släpper inte !!!😢😢
Mår skit men men 
2 dagar kvar innan lite ledigt 
Kämpa kämpa 

Jag har haft problem med rygg och axlar och lite huvudvärk  efter de tunga luften med den nya brukaren  men nu vet jag inte om detta beror på det eller stress eller att jag ramlade i går 

Nu på kvällen har jag typ bara legat i soffan och ätit 
Jag orkar knappt läsa på telefonen 

Här kommer en bild på min favvotjej i den nya dressen vi köpte i helgen 

(null)

Go bananas ❤️❤️❤️ yes do ❤️❤️❤️

I dag när jag var i handen med min brukare så fyndade jag på Gina tricot 
Dom hade 70  procent på stickat så jag köpte en tjock stickad Lila tröja för 107 kr 
Som hittat 
Sen har jag hittat kläder till dopet 
Check ✔️

I morgon är det kalles dop kl 15 
Och den 7/4 Olivias dop 

Ha en fin kväll , jag hoppas jag vaknar piggare i  morgon 
Kanske migrän anfallet från helvetet 

😂😂😂

Love IA 


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har också haft problem med sjuk huvudvärk de senaste 3 dagarna. 😓❤️

Svar: Usch 😢
Ia None

2018-03-27 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0