Onsdag

Hej 

Dagarna går 
Hinner inte med mig själv 😜

Vad har hänt ??

Jag fick jobbet 
Alla papper påskrivna och jag startar mitt intro torsdag kväll kl 17 
Jag kommer jobba någon kväll/ natt i veckan och helger till att börja med 

Nu har jag 3 arbetsgivare och 4 jobb så jag har en del att göra 
Det kommer bli mindre tid för bloggen och sociala medier 

Min H är opererad och mår ok men han har ont såklart 
Han är hemma ! 

En bra dag på jobbet och god mat till middag 
En av mina favoriter faktiskt 
Kassler med sparrissås 

(null)

        Smutt 

Nu dusch och sen tvättstugan och farmen 

// IA 




Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

Grattis Maria!👏☺️💝Duktig du är! Kram💕

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2018-03-07 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0