Wööörk

Hej 

Jag Har inte jättemycket att blogga om !!

Jobbat, lagat mat och kollat en film 

Hangman med Al pacino 

Den var ok men mest för att jag diggar Pacino starkt , jag älskar hans röst framförallt ❤️

annars da ? 

Jo jag blir fetare och fetare , min motivation och karaktär är på botten 
Det blir minst en snickers om dagen plus massa annat skräp 
Jag får nog satsa på beach 2020 istället 
Fy fan 
Jag älskar godis , fikabröd och goda middagar för mycket  och jag älskar våra mys kvällar 
Jag ska jobba i helgen men hoppas jag får minst en myskväll , längtar efter massa räkor 

(null)

(null)

Lägger upp bilder på 2 av mina favoriter 
 Älskar Olivias läppar , så goda att pussa på 
Farmors skatt 🐸❤️🐸❤️

 I dag kom den årliga inbjudan till vår traditions enliga påskfrukost hos barnens farmor & farfar 
På påskafton ❤️
Mysigt 

I morgon ska jag göra det jag ogillar mest 
Prata inför främmande människor 
Får typ panik 😂
Men bra träning 
Blir säkrare för varje gång 😂😂😂


Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0