Baciller , panikkänsla

Tjo 
En bra dag förutom just nu när det där jävla regnandet börjar igen 
☔️☔️

Ni som känner mig vet ju att jag har vissa fobier / nojor 

Bla.

Smuts
Lukter
Kräksjuka 
Och att jag måste tvätta mina lakan varje dag och att jag byter disktrasa varannan dag hemma 
Kan inte gå hemifrån om det inte är städat och dammsugit 
Osv 


Ja ja 

I dag på jobbet så får jag panik , ångestkänsla och äckel känsla när jag ser en ungdom torka av skärbrädan med vår disktrasa och ställer tillbaka den bland rena !!!!!

Jag tror jag typ skrek  (Hahaha ) 
- Men Gud vad gör du 

Personen svarar
- så brukar jag göra , disktrasan är ju ren 

Men What a fuck 

Jag sa att så får man absolut aldrig göra!! 

Skärbrädorna ( ej trä) ska alltid tvättas i diskmaskinen 

Jag tror jag sa det 4 ggr och sen visade jag hur jag ställde in ALLA skärbrädor i diskmaskinen och satte på den på typ 75 g 

Ibland undrar jag om deras föräldrar inte har lärt dom någonting här i livet ? 

PANIK 
Med stort P 

Hahaha 

Ja ja 

Nu ska jag laga mat , det blir lasagne i kväll 🍽
Sen ska jag skala potatis 
Kalle vill att jag ska göra en stor potatisgratäng till han och sina boys på lördag 
( om han e frisk) så ska dom grilla här när vi är i Vaxholm 


Önskar er en fin Torsdag kväll // Maria ❤️







Kommentarer
Postat av: Therese

Bädda rent varje dag? Haha du är inte klok du ❤️😘
Alla har vi ju våra grejer man inte står ut med, jag klarar inte slicka på en kniv ( ryser hela jag bara jag tänker på det) ligga på sängen med smutsiga/använda kläder bl.a. jaja lite sånt knäppt 😂

2018-05-04 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0