Familjen

Hej 

Go Fredags morgon ☀️

Jag Mår fortfarande skit med hosta och shit men i dag trotsar jag det 
Vi ska ha en mysig dag / kväll med familjen 

Max jobbar och slutar 12.30 sen kommer han direkt hit med Olivia och Sandra 
Vi ska hänga på plätten och sola och bada i lilla poolen 

I kväll blir det grill 🍴🍴

Jag har inte träffat gänget sen i söndags och jag saknar sönder 

Jag har gjort ruccola röra , potatisgratäng , tzatziki och äppelpaj till efterrätt 
Vi ska grilla entrecote och fläskfilé 

Längtar 

I går kväll åt vi club Sandwish 
Det kan vara en av top 10 just nu 

(null)

Jag tackar min egna kock 👍

(null)

Min skatt ❤️❤️❤️mitt allt ❤️❤️❤️

 Nä nu ska jag vila någon timme 
Puss på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0