Jobbig dag

Tänk att vakna och det känns som du dragit i dig 3 koskenkorva flaskor 

Herregud 🤮
I morse vaknade jag kl 5.45 med ansiktet mot hennings håll , jag låg alltså på höger sida 
Jag försökte vända mig om men kände direkt att något var fel 
Nacken kändes som bly 
Huvudet hängde inte med
Jag kunde knappt vända mig om
Rummet snurrade 
Allt jag tittade på hängde åt vänster
Kunde inte fokusera blicken 

Jag behövde gå på toan 
Jag vinglade ut som en aspackad kärring och spydde rakt ut 

Illamående de lyx 

Kissade och vart sen sittande på soffkanten 

Jag kunde inte röra mig och jag mådde skit
Svettningar , illamående och allt snurrade
Tavlorna hängde snett ( trodde jag) 


Jag satt på soffan till 6.45 tills Kalle kom hem från jobbet 
Jag bad honom hjälpa mig med Sune 

Jag ringde H och berättade hur jag mådde 
( ifall jag skulle dö)
och han ville köra mig till sjukhus på dirren men jag ville bara lägga mig ner ...

Förstod att jag inte kunde gå till jobbet just där och då 

Jag sms:ade alla ungdomar  och sa att jag blev lite sen in men att jag skulle sms när jag var på ingång 

Sen la jag mig bara ner och började skaka av frossa 
Bad Kalle lägga på mig en filt och sen minns jag inget mer 

Jag tvärförsvann i 2 timmar 

Sov mellan 7-9 
Vaknade och 
Kände att huvudet inte snurrade lika mycket och att jag kunde gå rakt 
Fick i mig 2 ägg och sen kom jag i väg till jobbet 

En tung jävla dag med illamående och tryck i huvudet och öron 
Ingen aptit 
Men nu är dagen gjort , heja mig 


Misstänker kristall sjukan av den tyngre graden 

Kan komma efter stress eller förkylningar 
Jag har massa vätska i hörsel gångarna och det kan påverka 
Har ju inte blivit frisk än och min förkylning startade 5/5 

Jobbigt värre 
Trodde faktiskt jag skulle dö eller få en stroke i morse  

Efter det vart det jobb FT

Sen hem kl 14 för att möta min boa , jag hade stop i avloppet i köket 

Sen kp kl 15 

Vi spelade biljard men jag var inte på topp 
Nu ligger jag på soffan , måste få i mig något 

(null)


Ny dag i morgon 😀

En bra sak i dag 
Mina fila badtofflor kom i dag 

(null)

(null)

Hur fina ????

(null)

(null)

 Nu lite food / kram på er 

Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Annica

Du måste va rädd om dig! VILA ❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Ia None

2018-05-17 @ 21:38:06
URL: http://trendenser.se/
Postat av: Annica

Du måste va rädd om dig! VILA ❤️❤️❤️

Svar: Tack ❤️
Ia None

2018-05-17 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0