Kikar in

Hej alla vackra själar ❤️

I dag är det dan efter den härliga 50 års festen 
Vi har haft det så sjukt kul 
S & K med familjen hade gjort så sjukt fint och var över generösa med allt 

Men
 i går innan festen när vi åkte ut mot Vaxholm så trodde jag faktiskt att jag inte skulle orka 
Jag hade den sjukaste huvudvärken och rosslig i hela bröstet 
Hostig och hängig 
Men vi satte oss på hamnkrogen och åt god mat och tog en öl , sen gick vi till apoteket och köpte ease och jag slängde i mig lite tabletter sen piggade jag på mig men jag var inte samma krutgumma som jag brukar 

Vi valde att åka hem till vår fina Bed & breakfast stuga vid 00.30 , vi duschade och kröp ner i den super sköna sängen och somnade som 2 barn 
😂😂
Hur skönt 
Vi trodde vi skulle efterfesta hos Kenneth & Sussie men NOT 

I dag är jag inte bakis men lite hängig och hostig men huvudsaken var att inte missa Sussie fest i går 🍾

(null)

(null)

Jag kommer att skriva mer om festen i morgon och lägga upp bilder 


Nu ska jag göra middag sen gå ut med Sune som är sjuk 
Han har världens diarré och han har blod i avföringen 
3:e dan 
Tyvärr hade han bajsat ner hela syrrans hall och kök i morse och spytt på hennes altan 
Trots att han varit ute massor 
( stackars Sune och Annicka) 
Nu sover Sune och har fått lite kokt ris 


Nu säger jag hej då 
Jag är ledig i morgon 😀 så mer om festen i morgon 

Go kväll 

Love Maria ❤️❤️❤️




Kommentarer
Postat av: Annica

❤️❤️❤️

Svar: ❤️tack för hjälpen gumman
Ia None

2018-05-06 @ 18:27:52
Postat av: Jossan

Stackars Sune😟🖤krya på dig🐾🐾

Svar: Tack
Ia None

2018-05-07 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0