Långhelg igen

I morgon är det röd dag  igen och klämdag på fredag och det tackar jag för !

I går när jag gick till jobbet med feber tyckte jag det var tungt , 
Men i morse när jag vaknade så hade bihålor och snoret börja ta fart 
Satan i gatan 😢

Jag Mådde skit men gick ändå till jobbet eftersom vi är lediga i 4 dagar nu !  då kan jag vila upp mig 😀
Eller 3 dagars vila får jag för det e KP på söndag 

På Fredag ska vi grilla med familjen här hemma så jag hoppas det vänder lite tills dess för nu längtar jag ihjäl mig efter Olivia 🐸
Har inte sett henne sen i söndags 

Vi var och köpte en liten pool till henne som hon får inviga på fredag 

(null)

Vi köpte en för 159 kr , 

Vi vart bjudna på mat i kväll 
Kalle köpte Subway till oss 
Man tackar 

Vi kommer bara ligga på soffan i kväll och se Robinsson och sova när vi vill , vakna , sova 
Mm 

Kram Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0