Lilla solhatten

Måndag check 💪

Jobb i dag , möttes av en kladdig blöt kyl när jag kom till jobbet och fick bita mig i läppen för att inte skrika rakt ut 
3 hyllor fulla med dryck , kladdigt och klibbigt 

Ja ja 

Annars lite fix i huset och pappersjobb
Och go lunch på Vendelsö kök & bar med ungdomarna  och vi fick sällskap av Sandra och Olivia och Sandras gummi pappa Johan 

Sandra och Olivia kom förbi jobbet vid 10.30 , Olivia kröp runt på tomten med sin lilla solhatt🐸❤️ 

Efter den sena lunchen fick ungdomarna sluta och jag och Sandra gick hem till mig och badade lite i baljan 

Olivia vart lite rädd första gången vi fyllde på badbalja med vattenslangen så det sitter i lite så hon är inte riktigt bekväm med den än men hon satt ett litet tag 

(null)

(null)

 Älskade Lillgrodan 🐸🐸🐸

Jag åt fisk till lunch och fisk till middag
För ett litet tag sen satte vi oss på balkongen och intog middagen 

(null)

 Torsk med sås av grädde, dill. Tomater, fiskbuljong och citron 

Nu ska jag ta en dusch och vila 

Kram på er // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0